ساخت سایت آنلاین

* انجام پروژه های اداری * طراحی سایت با وردپرس * ساخت سایت آنلاین * سئو تضمینی * قالب سایت رایگان * طراحی فروشگاه آنلاین

ساخت سایت آنلاین

۴ بازديد

سایت اینترنتی یک محیط آنلاین است، که دامنه یا آدرس مخصوص به خود را دارد و اطلاعات، محتوا و خدمات خود را به صورت آنلاین در اختیار کاربران وب قرار می دهد. هر سایت به عنوان یک واحد اطلاعاتی مستقل شناخته می شود. برای ساختن سایت نیاز به یک وب سرور، دامنه یا آدرس سایت و یک سیستم مدیریت محتوا است. محتوای هر وب سایت شامل متن، تصاویر، فایل صوتی، فایل ویدئویی، سایر انواع داده یا ترکیبی از آنها می باشد.
برای هر منظوری می توان یک سایت اینترنتی طراحی کرد. هر شخص، سازمان و شرکت می تواند، سایت مخصوص به خود را داشته باشد و محدودیتی برای داشتن سایت وجود ندارد.
ساخت سایت نیازمند دانش و زیرساخت خاص خود است. دامنه یا دامین و وب سرور، دو موردی هستند که بدون آنها وب سایت معنایی ندارد. دامنه همان نام یا آدرس سایت است که، در مرورگر وارد می کنید. وب سرور نیز رایانه ای است که، محتوای سایت بر روی آن ذخیره شده و در زمان مراجعه کاربران، داده ها را در اختیار آنها قرار می دهد. اما برای اینکه سایت از لحاظ بصری کاربردی و جذاب باشد. نیاز به یک سیستم مدیریت محتوا و یک قالب جذاب دارد. که طراحان سایت بنابه نیاز مشتری آنرا طراحی می کنند.
https://sarzaminhooshmand.com/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.